mandag 7. juli 2008

Olycksfågeln av Camilla Läckberg

Den siste Camilla Läckberg boka som jeg foreløpig har lånt. Men jeg skal nok låne de siste også!

I denne boka har jeg lagt merke til humoren som Camilla skriver med. Den har nok vært der i de tidligere bøkene også, men jeg har ikke lagt merke til det på samme måte som nå.

Patrik og de andre på politistasjonen får i denne boka en ny kollega, Hanna. I tillegg får de to mord samtidig som de må etterforske. Det ene mordet er på Marit. Hun dør i noe som skal forestille en bilulykke men som viser seg å ikke være det. Det andre mordet er på en B/C-kjendis som er i Tanum sammen med en gjeng med B/C kjendiser og filmer en realityserie. Samtidig som disse mordene må etterforskes planlegger Erica og Patrik bryllup. Eller det blir vel mest Erica og Anna som planlegger.

Jeg liker virkelig måten Camilla fortsetter historien om Erica og Patrik fra bok til bok. Dette er absolutt en serie med bøker som bør leses i rekkefølge. Anbefales!

Ingen kommentarer: